HelloFresh Logo

HelloFresh bezorggebieden in Nederland

HelloFresh bezorggebieden in Nederland

Lees hier alles over de bezorging van maaltijdboxen van HelloFresh in Nederland.

Lees hier alles over de bezorging van maaltijdboxen van HelloFresh in Nederland.
<h2>Waar bezorgt HelloFresh?</h2>

Waar bezorgt HelloFresh?

De maaltijdboxen van HelloFresh worden in heel Nederland bezorgd. Beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Voor sommige bezorgtijden vragen we een kleine toeslag, als het bijvoorbeeld een druk moment is. Hierdoor kan jouw favoriete bezorgmoment ook tijdelijk niet beschikbaar zijn. Dit betekent dus niet dat dit venster helemaal niet meer beschikbaar is voor jouw adres - een week later kun je dit bezorgmoment misschien wel weer kiezen.
<h2>Wanneer bezorgt HelloFresh?</h2>

Wanneer bezorgt HelloFresh?

We bezorgen de maaltijdboxen bij jou thuis op zaterdag tot en met donderdag. Alleen op vrijdag bezorgen we niet en op de Waddeneilanden hebben we een aangepast bezorgschema. Je kiest altijd zelf een tijdvenster dat jou het beste uitkomt, zoals in de ochtend tussen 9.00 en 13.00 uur, in de middag tussen 14.00 en 18.00 of in de avond tussen 18.00 en 22.00 uur. De dag voor bezorging van jouw maaltijdbox ontvang je een sms met de verwachte bezorgtijd en een link om jouw box te volgen. Via deze link word je op de hoogte gehouden van de bezorging van jouw box. In jouw account kun je gemakkelijk je bezorgmoment aanpassen. Je kunt hier ook een opmerking voor de bezorger achterlaten, bijvoorbeeld dat de box onder de carport mag worden gezet of bij de buren mag worden bezorgd als je niet thuis bent. Al deze wijzigingen moet je vóór de besteldeadline doorgeven.

Lees hier meer over de bezorgingen van HelloFresh

Wanneer en hoe laat komt mijn maaltijdbox van HelloFresh?

We bezorgen op zaterdag, zondag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Op vrijdag bezorgen we niet en op de Waddeneilanden hebben we een aangepast bezorgschema. De dag voor de bezorging van jouw maaltijdbox ontvang je een sms met een link om jouw box te volgen. We geven daarin aan wanneer je de box de volgende dag kunt verwachten. Houd er rekening mee dat het tijdstip een indicatie is en dat de bezorger te maken kan hebben met file of weersomstandigheden. Hiervan word je op de hoogte gehouden via de link. Ne**derland (m.u.v. de Waddeneilanden)** In deze regio's komen we op alle dagen (zaterdag t/m donderdag) in de ochtend, middag en avond. Randstad (Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Haarlem, Leiden en omringende gebieden) Gelderland Flevoland Noord-Brabant Grootste delen van Noord-Holland (Alkmaar, Enkhuizen, Hoorn), Friesland (Leeuwarden, Heerenveen), Drenthe (Assen, Meppel), Groningen (Groningen) en Limburg (Weert, Sittard, Maastricht, Heerlen) **Uitzonderingen** In deze regio's komen we op zaterdag en donderdag in de ochtend, middag en avond en op zondag, maandag, dinsdag en woensdag alleen in de middag en avond **Zeeland** Het noorden van Noord-Holland (Den Helder) Delen van Friesland (Emmeloord, Harlingen) Delen van Groningen (Appingedam, Winschoten) Delen van Limburg (Venray) **Voorbeelden van tijdvensters** Ochtend: 7.00 – 12.00 uur Ochtend: 9.00 – 13.00 uur Middag: 14.00 – 18.00 uur Avond: 18.00 – 22.00 uur **Waddeneilanden** Texel, Ameland, Schiermonnikoog: alleen zondag tussen 10.30 en 18.00 uur Terschelling, Vlieland: alleen dinsdag tussen 11.00 en 17.00 uur

Mijn HelloFresh Box is niet bezorgd. Wat nu?

Elke week krijg je een dag voor de bezorging een sms met daarin de verwachte bezorgtijd en een link om jouw box te volgen. Kunnen we de box niet bezorgen, bijvoorbeeld omdat er niemand thuis is? Dan laat de bezorger een briefje met instructies achter. Bijvoorbeeld dat jouw box bij de buren is bezorgd, de instructies uit jouw account zijn gevolgd of dat jouw box retour is gegaan naar het distributiecentrum.

Betaal ik bezorgkosten voor de maaltijdbox?

Bij HelloFresh hebben we verschillende tijdvensters. Voor sommige vensters vragen we een kleine toeslag, als het bijvoorbeeld een druk moment is. Welke vensters beschikbaar zijn, is afhankelijk van jouw adres en de drukte in jouw woongebied. Als een tijdvenster in een bepaalde week niet beschikbaar is, kan het zijn dat het de volgende week wel beschikbaar is.

Hoe pas ik de bezorging van mijn maaltijdbox aan?

Je kunt de bezorging van jouw HelloFresh Box wekelijks aanpassen via jouw accountinstellingen. Wil je de box bijvoorbeeld op een andere dag ontvangen of een weekje overslaan? Je kunt elke week kiezen uit verschillende bezorgmomenten, bijvoorbeeld in de ochtend (9.00 - 13.00 uur), middag (14.00 - 18.00 uur) of avond (18.00 - 22.00 uur). Geef de wijzigingen vóór de besteldeadline door in je account.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging van mijn HelloFresh Box?

Weet je vóór de besteldeadline al dat je niet thuis bent tijdens de bezorging van jouw box? Pas dan het bezorgmoment gemakkelijk aan in jouw account - beschikbare bezorgmomenten zijn afhankelijk van jouw postcodegebied. Je kunt hier ook een opmerking voor de bezorger achterlaten. Bijvoorbeeld dat de box onder de carport mag worden gezet of bij de buren mag worden bezorgd als je niet thuis bent. Ook deze wijzigingen geef je vóór de besteldeadline door.